vineri, 8 aprilie 2011

Voodoo....



         Si intra in panica... stiind ca l'am surprins,si il privesc ironic-> se imbraca ,se sterge pe frunte, fuge in baie tranteste usa...sparge oglinda si dispera
nu'si poate ierta gresala... blestemul abia incepe incet isi intra'n rol:> constiinta il face sa innebuneasca,fantoma  iubirii  il bantuie usor intru in mintea lui:X........ !!! 
 E linisteee o stare de monitonie.BRUSC se' aude un tipat
era el mainile iy ardeau isi atinge fata il arde....nu conteaza incearca sa isi caute o scuza ,il arde cu putere...
da drumul la apa...cada e plina apa este de o culoare ciudata cu spuma multa atat de romantic il chema  ..."intra in mine"il poseda!
   O asculta se asaza in ea...il arde simte cum fiecare parte a corpului il doare... defapt s-a asezat in bratele ei... fata care mi'a luat locul... fiecare mangaiere a fetei il tortureaza.
simte cum sangele iy fierbe nu isi gaseste alinare in bratele nimanui ...e singur  , blestemul isi face efectul incet incet...dar sigur!!!


    Il ating usor si'mi spune ca se simte bine...il atinge ea si simte ca il doare il arde...si face legtura intre noi
si spune ca ea nu exista e doar un vis care iy provoaca neliniste..in schimb spune ca eu sunt alinarea luiiiii
dar din nou imi spun Nu  imi spun cu putere NU sunt doar minciuni...cauta o scapare o usa...
  Papusa voodoo ma asteapta o iau o strang in brate o sarut si cu   acul care'l tin in mana stanga il intep direct in inima.! apoi in ochi apoi in buze...apoi repet miscarile.. si ill aud din nou tipand urland si cautand diferite scuze!


Acum sunt doar o papusa defecta! care nu mai poate fi reparata... Blestemul abia incepe..... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu