sâmbătă, 9 aprilie 2011

MaRiOnEtA.->


Gandurii.....
Am omis un mic detaliu....hey nu glumesc sunt o marioneta
am picioare de lemn...bratze de plastic organe din argint dar inima de cristal..[pacat se sparge usor].:-j
sunt umpluta cu cenusa..si totusi invelita cu piele.. am viata , sunt o marioneta vie dar degeaba:-j
sPuneam cenusa...cenusa oamenilor ce nu mai exista.. fiinte la care tineam si eram dispusa 
ca sa sacrific orice pentru bucuria lor si totusi degeaba:-j...cu timpul au reusit sa ma dezamageasca 
aiuria! Suna ciudat dar pt mine nu mai exista persoane dragi,poate familia care mereu imi spune 
=>"Iti vrem doar binele"..[aud asta in ecou ......si in clipa aceasta].Vorbe in vant ...
parca prin restrictiile


lor m'ar face sa ma simt mai bine:-s .Dar NU ,nu cred nimik=>Nu mai am incredere nici in propria fiinta.
.pentru ca
STIUu!!!!!!!! ca intr'o zi sa'mi fac rau singura cu cele doua brate de plastic.Am sa aprind o 
lumanare si o sa
iau foc...picioarele o sa'mi fie scrum iar mai apoi..cenusa pe care o s-o poarte vantul o v=a invata sa 
zboare 
fara a se prabusi.. Iar bratele un plastic topit.....uitat ,lipit undeva pe o banca.Organele..
.nu mai stiu
cred ca o sa explodeze.. nu sunt sigura oricum , nimik bine..dar mai putin inima pe care 
zdrobiti voiiiii cu cuvinte dureee si indiferenta !! 
[chiar doare]..:-j dar ce mai conteaza!:-j Zambeste si totul trece!





                                                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu