vineri, 8 aprilie 2011

Dezintoxicare sentimentala!

        
   De cand l'am vazut simteam ca totul e schimbat
ca am gasit ceia ce vroiam ca am gasit persoana in care pot avea incredere care sa ma alinte si sa ma stranga la piept sa ma faca sa simt fiori sa'mi sarute buzele fara a se pliktisi
sa ma mangaie fara sa ma tortureze.... sa fiu enigma lui...:(
 De mult timp aveam un vis, adormeam cu gandul la el , simteam fiori cand ma gandeam la imaginea lui la chipul lui de inger intruchipat in om....  dulcele lui sarut momentul in care isi atinge buzele de ale mele.... visam ca intr'o zi sa fim amndoi , amandoi intre 4 pereti fara ca peretii sa aiba urechii,  visam sa ne cautam unul pe celalalt in patul  suferintei:( ,  era imposibil asa credeam eu , lipsita de sperante si incredere de sine!:-j
       Imposibilul a devenit posibil, si in patul suferinte'i l'am simtit l'am alintat lam strans la piept l'am sarutat pe  frunte l'am facut sa simta fiorii pe care iy simt eu cand il privesc:X
 era totul divin ,mi se parea un vis dar visul era realitate dar in toata divinitatea lui era o simpla tortura a corpului meu si a sufletului.. un vant puternic m'a pus la pamant si ma facut sa urasc tot ce s'a intamplat sa imi doresc sa nu se fi intamplat nimik niciodata si eu sa traiesc doar cu speranta ca intr'o zi......
 Omul pe care il ador pe care pur si simplu il iubesc[ iubire, ce e iubirea tot timpul am negat...sentimentul il credeam absent il fortam sa dispara sa nu  ma chinuie sa nu indur atatea , dar in acea zi am renuntat la tot si am acceptat iubirea sentimentul divin:(((].  Pentru omul acela eram dispusa   sa  mor , fara a regreta  in fata  judecatorului fapta mea!....    sa mor sa uit de tot si toate sa fug sa ma baricadez intr'un mormant... sa  stau acolo pana simt ca nu mai pot ca nu mai am aier ,sa aud cum pamantul cade peste mormant sa fiu constienta ca o sa plek .. si o sa  uit , dezamagirea pe care mi'a daruit'o  cu zambetul pe buze fara a'i pasa de mine ,ci doar de el de satisfactia lui si senzatia lui...... vreau sa dispara sau sa dispara unul dintre noi sa nu existe ,   vreau sa pierd notiunea timpului sa ma intorc in timp si sa'mi spun.. nu e persoana potrivita pentru mine..... dar este imposibil.
 Dezamagirea, duritatea, indiferenta, lui fata de mine ma doare, doare rau  mai rau ca atunci cand un cutit intra in  inima si il invartesti si il invatresti si sangele sare si curge si  totul devine o culoare rosie ,,, durerea sufletului  , chinurile iubirii ! tot ce astept acum e o scapare un suflet nou o haina noua, care sa nu fie stropita cu picuri  de sange cazut din inima unei fete naive,distruse, uitate de lume......






   si simt ca totul sa pabusit nimik nu mai are sens si culoare!!!!:( iubirea ce'a mai buna condamnare la moarte sufleteasca si trupeasca!....... si vioara inca mai canta melodii lente care se aud incet incet . si corzile ssufera ,moare una  si totul dispare si linistea'i profunda......vioara'i cenusa si viata'i tortura!...




                                            By.[MoNy'X][E.A.]!:(
                                              04=12=2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu