vineri, 8 aprilie 2011

Noaptea ingerilor!

Cat de gustos:>
 Oare de ce...aparentele inseala?.[se spunea... o doamne de cand e lumea..sa  nu critici o persoana daka nici nu o cunosti ..darrrr:-j ]
 am facut asta si chiar am ramas dezamagita deoarece am ramas  cu aceiasi parere  :( dar nu regret!
Eu nu am REGRETE! asa incerc sa cred....->
. Totul a inceput intr'o incapere  mare intunecata unde eram doar EU si EL . . sentimentele incepeau sa danseze.. pe  ritmuri diferite;;).
 Atmosfera... incepea sa se incalzeasca datorita alcoolului . consumat.[pierdere de timp]
 Ma simteam al dracului de infocata...dar totusi ceva imi atragea  atentia ceva anume .../-> ...
ciudat  cred ca aveam senzatia asta doar pt. ca sala era mare si te cuprindea   un fior de gheata  in tot corpul. Nu, nu era asta ... semntimentul de dragoste? oare ? chiar asa se manifesta sentimentele de dragoste..imposibil
.se spunea ca este o placere sa ai semntimentele astea si cu timpul esti cel mai fericit..[ iar . vorbe'n vant]!
  Totul dercurgea placut.. sarutari fierbinti. atingeri...prea placut..sa fie ..sentimentul adevarat.....in fine'.bla bla->[era de la alcool frate asta era] . Si totusi vorbind de alcool el strica totul pentru ca..ma simteam ca o sclava desi ma impotriveam reuseam cu  brio sa scap...dar simtiam cum ... pe EL  il  cuprindea sentimentul furiei... si a dorintei de a ma poseda de a fi al lui.
DEGEABA...!!!.Nu cedam!  cu toate ca alcoolul ma poseda din ce in ce mai  tare!......
  Tot se invartea cu mine...incepeam cu atingeri "periculoase"...[fara intentie] ....inchideam ochii si doar ce simteam parea real ....iar ce vedeam.....de fapt nu vedeam nimik... tot se invartea tot era in ceata!
  
  














 A doua zi ...ma simteam groasnic.!!!
aveam senzatia ca facusem ceva rau dar era doar in imaginatia mea
 ma simteam chiar bine gandindu-ma ca era sa;mi petrec o noapte din viata mea impreuna cu EL [acela care imi cutremura corpul cu o simpla privire...sau .....nimik lasa]:)
 Dar nu sa intamplat nimik , am ramas cu aceleasi sentimente .... chiar si azi.. si degeaba...
  am simtit un pumnal infipt in inima care se rasucea de atatea ori ..incat.. nu mai vreau sa simt acele sentimente... si  acele saruturi si mangaieri pe corpul meu.. asta este totul!.. nu mai vreau sa am de'a face cu sentimente ce conduc la disperare... la satisfactia raului...la orice de genul acesta!..
. si totusi ..aparentele inseala parea asa de linistit calm si dulce..
dar nu nu este asa...  imaginatia imi joaca feste...dar         de acuma pot fi sigura nu mai las posedata de capcana..sentimentelor..O stai putin..e a doua oara cand pierd. a treia o sa fie dureroasa daka.. o sa imi ascult inima.. ea doar minte bataile inimii sunt false!
Uita! Am uitat ...sau cel putin incerc!
                






                                   By. MoNy'X!.[:( ]
  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu